bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

S Ö Z A L T I

javascript | zəka | 28 may 1997 b.dortmund - yuventus matçı | tanah | tissot prx

son wikilənənlər:

+5527

JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+ 24 əjdaha! maraqlı 24.06.2023-21:53, nəzi

+5527 oxunma #374281 facebook twitter

+32054

1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+ 10 əjdaha! maraqlı 09.05.2024-15:16, 4cü böyük

+32054 oxunma #384418 facebook twitter

+41869

Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+ 17 əjdaha! maraqlı 06.05.2024-21:46, momoko

+41869 oxunma #384381 facebook twitter

bugün bəyənilənlər:

+5527

avatar JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+5905

ülgü - 1) Ölçü, ölçü vahidi, meyar, standart, qəlib, şablon
Mən qadın xarakteri üçün bir ülgü qəbul etməkdə yanıldığımı gördüm. M.S.Ordubadi.
2) Paltar və ya ayaqqabı hissələrini biçmək üçün nümunə; ölçü-biçi, əndazə. Paltar ülgüsü. Nümunə model.
Pəncərə qabağında bir buruq ülgüsü var. R.Rza.
ayama ayalqa - ləqəb
ölət - öldürücü xəstəlik epidemiyası
ikindi- Günün günorta ilə axşam arasındakı ikinci yarısı, günbatana yaxın hissəsi.
saxlanc - ehtiyat üçün saxlanılan saxlanılan şey; içində nəsə saxlanılan qab. Son vaxtlar anbar, depo mənasında da işlədilir.
ilğım - Quru (susuz) çöllərdə buxarın yerə yayılıb uzaqdan su kimi görünməsi hadisəsi; sərab.
qaxınc - Edilən yaxşılığı adamın üzünə vurma, minnət qoyma, tənə etmə.
yey - yaxşı, eyi (iyi).
Ayrılıqdan ölüm yeydi
Yar həsrəti qəddim əydi. Aşıq Ələsgər.
qaca - Çox işlənmək nəticəsində çalaçuxur bir hala düşmüş. Qaca yol.
çuğul - xəbərçi, сука çuğullamaq - "сука"lamaq
umsuq - Öz ümidində aldanmış; intizarı, gözləməsi, arzusu boşa çıxmış. umsuq etmək - ümidini boşa çıxarmaq, aldatmaq, umsundurmaq. umsuq olmaq ümidi boşa çıxmaq, aldanmaq, gözü qalmaq, umsunmaq.
Umsuq etdin, məni qoydun avara
Dedim, yəqin bir şir, aslandı indi. Qurbani.
vayqanlı - Əsassız olaraq adı pisliyə çıxmış
Heç kəsin adı vayqanlı olmasın. Atalar sözü
səyrimək - Hirsdən, acıqdan və s. hisslərdən üz əzələlərinin əsməsi, titrəməsi. Ağzı səyrimək. Burun pərəkləri səyrimək. göz səyriməsi
soraq - xəbər bax link
yayaq - piyada
danla - sabah, ertəsi gün
dalay - böyük dəniz, okean bax link
bay - varlı, zəngin
Bay ilə yoxsul mənəm, yolçu ilə yol mənəm. Nəsimi
köntöy - 1) Kobud, münasibətsiz, ədəbsiz, nəzakətsiz. Köntöy söz, köntöy hərəkət, köntöy danışmaq 2) Qaba, kobud, yöndəmsiz, biçimsiz. Köntöy yaba. Köntöy balta.
bayılmaq bayılma - Özündən getmək, qəşş etmək, ürəyi keçmək. Bu söz dilimizin izahlı lüğətində göstərilib.
Sağdır, sağdır, ürəyi döyünür, ancaq bayılmışdır. Cəfər Cabbarlı.
“Anamız öldü, aman!” – deyib, birdən bayıldım. Süleyman Rüstəm.
Beyrək zarıdı, Banıçiçək səsə gəldi, Beyrəyi qanına qəltan görüb bayıldı. Anar
Azərbaycanca Vikipediyada "bayılma" haqqında yazılmış məqalə link

umbaylıq haqqımı işlədərək sözlükdən olduğu kimi köçürüb, bura atdım.-*

+ 5 əjdaha! maraqlı 13.05.2023-18:06, ülgüsüz

+5905 oxunma #372372 facebook twitter

+32054

avatar 1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+41869

avatar Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+43640

avatar 1936-cı ildə qurulmuş olub 1999-cu ildən etibarən luxottica'nın tərkibinə alınan, Verdiyin pulun son qəpiyinə kimi layiq olan,
aviator wayfarer clubmaster seriaları ilə məşhurlaşmış amerika mərkəzli eynək şirkəti. bütün təbəqələrdən olan insanlarçün əlçatan olan azsaylı brendlərdən biridir. Bir milyarderin də gözündə görmək mümkündür, orta gəlirli insanın da.

Materialının premiumluğunu əlinə aldığın andaca hiss edilir. möhkəm, dözümlü olmasına baxmayaraq yüngül və keyfiyyətli materialdan olması sayəsində burunun üstündə gözəçarpan izlər qoymur və eynək taxdığını belə unutdurur adama. Lensləri modeldən asılı olaraq polikarbonat və ya mineral şüşədir. Onsuz da yetəri qədər pul verilir deyə, məncə, bir azca artıq ödəyib mineral şüşə olanı almaq daha məntiqlidir.

Almaq istəyənlər üçün texniki 1-2 detala deyinim. Yəqin ki, eynək taxan hər kəs "50/22/150" tipli yazıların çərçivə ölçüsü, burun hissənin genişliyi və sap uzunluğunu bildirdiyindən agahdır. Deyildisə də, artıq öyrənmiş oldu. ray-ban Modellərinə göz atarkən əlavə olaraq, əksər hallarda "g15" yazısını görmək mümkündür. G15 ray-ban'in 1937-dən bu yana istehsal etdiyi ən əsas şüşəsidir. G15-lə bərabər "b15" yazısını da görmək mümkündür. Bu kodlar şüşənin kodlarıdır. "g" hərfi "green", "b" hərfi "brown" sözündən gəlir, şüşənin rəngini bildirir. "15" rəqəmi isə lenslərin filter göstəricisidir. işığın 85%-ni bloklayıb 15%-ni buraxdığını göstərir. Təbii ki, bunlar standart (yəni sadəcə uv qorumalı) lenslərə aiddir, polarizə lenslərdə durum dəyişir.

Polarizənin də nə olduğunu bilməyənlər üçün qısaca izah edim. Polarizə qat gözün yorulmaması və daha aydın görüş üçün istifadə olunur. Ən əsas özəlliyi rəngləri daha kontrastlı, daha canlı verməsi və ən əsası da, yansımaları önləməsidir.

Yansıma deyərkən işığın qışda qarın, buzun, yayda asfaltın, maşınların, suyun üzərində yaratdığı bütün növ üfüqi olan parıltıları nəzərdə tutulur. Düzü, yuxarıdakı şəkildə bir az şişirdilib, ancaq məntiqi başa düşmək üçün yetərlidir. Bu arada, diqqət etdinizsə, bir əvvəlki cümlədə "üfüqi" sözünə xüsusi vurğu etdim. Çünki şaquli olan(məsələn, yandan və ya binaların şüşələrindən gələn) parıltıları önləmir. Əslində, polarizənin niyə belə işlədiyinin məntiqini mən də tam dəqiq bilmirəm* biri çıxıb bu barədə entri yazsa, əla olardı . Ancaq müqayisə olaraq fotoqrafiyadan anlayışlı şəxslərə polarizə lens filterləri üzərindən başa sala bilərəm. İstifadə edənlər bilir ki, bu filterlər lensin önünə taxılanda təkər kimi 360 dərəcə döndürmək olur. Duruma uyğun olaraq onu fırladıb fotosu çəkiləcək yeri polarizə edirik. Lakin gün eynəklərində şüşənin üzərinə əlavə vasitə taxılmayıb birbaşa olaraq şüşənin özünə çəkildiyindən sadəcə müəyyən limitli bir bucaq altında olan parıltıları önləyir. işığı yansıdan və gözü yoracaq olan parıltılar əksər hallarda qar, buz, qızmar günəş altındakı asfalt, maşınların və suların səthləridir, hansılar ki, yerə üfüqi şəkildə paraleldir, ona görə də eynəklərdə şaquli yox, üfüqi işığın qarşısını alacaq formada polarizə qat çəkilir. * nəsə elə bil çox qəliz oldu

Bir ray-ban Eynəyi seçərkən onun polarizə olub-olmamasını anlamaq isə çox bəsitdir. Bütün Ray-ban eynəklərinin sağ (öndən baxanda sol) şüşəsinin küncündə marka adı kimi "ray-ban" yazısı olur. Əgər eynək polarizədirsə, marka adının yanına bir də "p" hərfi qeyd olunur

və şüşənin üstündə standart olaraq "g-15" stikeri deyil də, "polarized" yazılı sticker olur.

Eyni zamanda kodlama olaraq da eynəyin sol sapının içərisində ən sonda rəqəm və "p" hərfi ilə işarələnir. Misalçün öz eynəyimdəki kod:

Eynəyin qutusunun içərisində çıxan təlimatda sapdakı son 2 rəqəm və hərfin eynəyin günəş radiasiyasına qarşı nə dərəcədə qorunma təmin etdiyini bildirdiyi qeyd oıunub:
0 - çox zəif
1 - zəif
2 - orta
3 - yüksək
4 - çox yüksək

"n" hərfi "normal", "p" hərfi də dediyimiz kimi "polarized" anlamına gəlir.

Reddit'dən tutmuş quora'ya, ordan da üzü türk forumlarına qədər saysız-hesabsız başlıq açılaraq soruşulan, hətta bakıdakı rəsmi satış yerlərində belə cavabı tam əminliklə verilə bilməyən bir suala tam rəsmi bir cavab vermiş olum. Məsələ belədir ki, insanlar eynək alarkən "uv400 yoxsa polarized?" seçiminə düşürlər. Hər zaman da sual yaranır ki, "görəsən, polarizə eynəklər həm də uv400-dür?". Özüm keçən ay araşdırma edəndə dəqiq cavab tapmadığım üçün şirkətin amerikadakı müştəri xidmətlərinə mail yazdım. Sağ olsunlar, gün ərzində də cavabladılar və buradan elan edirəm mən də -*
"bütün ray-ban eynəklər uv400 qorumalı şüşəyə sahibdir. mavi işığın böyük çoxluğunu, uv-a və uv-b kimi zərərli şüaların isə 100%-nin qarşısını alırlar. yəni polarizə olan ray-ban'lar həm də uv400-dür. Lakin özlərinin qeyd etdiyi bir əmmanı da deyim. Polarizə olan ray-ban eynəklər g-15 (və ya b-15) kodlu şüşəyə sahib olduqları deyilsə də, "texniki olaraq" 15 sayılmırlar. Çünki mail'də qeyd olunmuşdu ki polarizə olduğundan bu şüşə normal işığın 89%-ni bloklayır və 11%-ni keçirir. Bu da "texniki olaraq" şüşənin g-15 deyil də g-11 olmasına gətirib çıxarır.

Son olaraq, ümumən gün eynəyi almaq istəyənlərə eynəksiz gəzəndə gözləri sulanan biri kimi mənim tövsiyəm o olardı ki, mütləq şəkildə polarizə olan eynək alsınlar* polarizə ray-ban üçün əlavə 50$ ödəməlisiniz . Xüsusilə də maşın sürənlər, uzun yola çıxanlar üçün həyat qurtaran şeydir polarizə eynək. Çünki mən özüm sadəcə uv400 olan eynək taxanda davamlı şəkildə "eynəyin də var, niyə gözlərini qıyırsan?" deyirdilər. Bunu istifadə edəndən sonra anladım ki, problem polarizə olmamasında imiş: o yansımalar gözümü qamaşdırırmış. Həmçinin, 200, 300, 500 - hər nə qədərdirsə, pula qıyın, mütləq şəkildə eynək işinin içində olan markaları alın. Ray-ban olmasın, olsun persol, oakley, tom ford, prada və s. Əsas odur güvənilir brend olsun. Həm də ki, yazıda qeyd etdiyim 85-89% işığı bloklamaq məsələsi də gözünüzü qorxuzmasın. İllər Əvvəl 50-60 manatlıq poddelka eynək taxırdım, hansı ki bildiyin adi qara plastik idi, "gün eynəyi" adı altında qaraldırdı hər yeri. Kiminsə axşam vaxtı gün eynəyi taxdığını görəndə də qəribsəyirdim ki, kor kimi heç yeri görmədiyi halda bu niyə gözündən çıxarmayıb? Dünən başıma gələn bir hadisədən sonra indi anlayıram o insanları. Dünən axşam şəhərdə dostumla qarşılaşanda "hava qaralıb, gün eynəyi niyə taxmısan?" deyəndə ayıldım ki, eynəyimi dəyişməmişəm, gözümdə qalıb. İnsan kağız üstündə "89% işığı bloklayır" cümləsini görəndə elə bilir ki, hər yeri zil qaranlıq edəcək. Di gəl ki, digər şəffaf eynəyimdən tək fərqi ətrafı cüzi bir yaşıl filterlə göstərməsidir, hansı ki buna rəğmən əşyaların rənglərində və tonlarında bir qram dəyişiklik yoxdur, necədirlərsə elə də görünürlər. Amma bununla belə günəş və ümumiyyətlə, digər işıqlar insanın gözünü bir qram da yormur* türklər demiş, ohh, dünya varmış. İndi oturub illərdir niyə ağıl edib düz-əməlli bir gün eynəyi almayıb gözlərimə əziyyət vermişəm deyə heyifsilənirəm.

Yekun olaraq, Ortalıqda həddindən çox geydirmə ray-ban var. Əvvəllər original ilə fake arasındakı fərqi lazer ilə şüşəyə qazınmış "rb" loqosundan, kodlardan və s şeylərdən anlamaq asan idi, amma indi elə fake ray-ban'lar var ki, heç illərin optikaçısı belə ayırd edə bilmir hansı originaldı, hansı fake. Yuxarıda bir yazar hər gələnin gözündə ray-ban olduğunu deyib, ancaq demək olar 90%-i fake ray-ban'dır. Odur ki, rəsmi satış nöqtələrindən almaq lazımdır. Bakıda occi və 28 mall'dakı sunglasshut mağazalarını məsləhət görürəm. Əsas da sunglasshut. Çünki ray-ban şirkəti luxottica'nın tərkibindədir və sunglasshut da luxottica qrupun məhsullarını satan ən əsas mağazadır. Türkiyədən alınacaqsa, atasun optik və elə ordakı sunglasshut məsləhətdir. Amma məncə, ən yaxşısı ya amazon'da rəsmi ray-ban mağazından və ya elə sırf ray-ban'ın öz saytından almaq ən yaxşıdır. 10-15 gün gözlə, amma ən azından için rahat olsun ki, tamamilə original, keyfiyyətli və ömürlük bir eynək almış olacaqsan. Həm də ki, öz saytında digər yerlərdə olmayan hər cürə "option"ları görmək mümkündür. İstədiyin kimi çərçivə, şüşə rəngini, polarizə olub-olmamasını, hətta üzərinə lazerlə söz yazılmasını belə seçmək olur. Şəxsi zövqümcə elə ən yaxşısı, wayfarer modelini almaqdır. 70 illik klassikləşmiş dizayn elədir ki, hər tip üz quruluşuna, hətta eynək yaraşmayan insanlara belə yaraşır. Əslində, wayfarer özü öz içərisində "classic/ ease/ new/ folding/ mega" olaraq 5 tipə bölünür. Entri yetəri qədər uzun olduğundan model fərqlərinə girib daha da uzatmaq istəmədim. 2 ay elə didik-didik araşdırma elədim ki, bildiyin satış mütəxəssisinə çevrilmişəm :d. Odur ki, almaq fikrinə düşən olsa, heç çəkinmədən mesaj qutumu yaşıllandıra bilər, əlimdən gələn hər köməyi edə bilərəm.

+46447

avatar Serie a tarixinin ən gözlənilməz sonla başa çatan sezonu. Ümumiyyətlə bu sezon bir çoxlarına görə "serie a-nın serie a olduğu illər" ifadəsinin ilk ilidir. Amma real yanaşsaq 1982-83 sezonundan, yəni Michel Platininin Yuventusa transferindən sonra hər şey möhtəşəm olmağa başlayır. Zatən Yuventusda Gaetano Scirea, Antonio cabrini, Marco Tardelli, ən yaxşı çempion ola bilməyən komanda olan 1982 Braziliyasını ağlar qoyan Paolo Rossi və gəlmiş keçmiş ən yaxşı qapıçılar siyahısında mənə görə ilk 3-lükdə olan Dino Zoff da var idi. Platini gələndən sonra olur konfet.
Amma gələk bu sezona. Əsas Komandaların vəziyyətini ayrı-ayrı yazmağa çalışacam.
Yuventus keçən sezonu çempion olaraq bitirmiş və ümumilikdə 21 çempionluğa çatmışdı. Yayda lazionun super ulduzu Bruno giordano ilə razılığa gəlsələr də, bruno sonradan astronomik maaş tələb edir və iş pozulur. Zatən bu sezon lazio da serie b-yə düşür. Bruno da növbəti sezon Napoliyə keçir. Amma bu sezon yuventusun işləri yaxşı getmir və ilk 5-likdən kənarda qalırlar. Buna baxmayaraq komandanın ulduzu olan və 1984-də Fransa ilə Avropa çempionu olmuş Platini 18 qolla sezonun bombardiri olur. Serie a-dan əli üzülən Yuventus fikrini çempionlar liqasının keçmiş adı olan Çempion klublar kuboku turnirinə verir. Heysel faciəsinin baş verdiyi finalda məhz Platininin penaltisi nəticəsində Liverpool üzərində qələbə ilə Avropanın böyüyü olurlar.
Sezonun Daha bir önəmli hadisəsi isə tarixin ən yaxşı oyunçusunun Barcelonadan Napoliyə transfer olunması idi. Bəziləri Maradonanın Barcelonada istəniləni vermədiyini düşünərək onun kaprizli olduğunu bildirir. Amma Barcelona - Maradona məsələsi tamam başqa söhbət mövzusudur. Çoxları Napolinin çempion olmağını gözləsələr də bu 3 il sonra baş verir. Komandanın ən yaxşısı Maradona olsa da təkbaşına Napolini çempion etməsi imkansız idi. Ətrafında yaxşı oyunçular yığılandan sonra o, tarix boyu şimallılar tərəfindən lağ edilən və ələ salınan Neapolu 2 dəfə İtaliyanın böyüyü etməyi bacarır.
Fiorentina isə 82 Braziliyasının əfsanə kapitanı və karyerasında sadəcə 1 sezon Avropada oynayan Socratesi transfer edir. Amma matçlarda istəniləni verə bilmir, məşq üsullarını bəyənmir, həddindən artıq siqaret çəkir və içki içir, məşqçilərlə dalaşır və sezon sonunda Braziliyaya qayıdır.
Roma 1982-83 sezonunu çempion bitirəndən sonra 1984 Çkk turnirində liverpoola penaltilər seriyası nəticəsində məğlub olur. Romanın əsas ulduzlarından biri yenə 82 Braziliyasının oyunçusu olan Falcao idi. Onun çkk finalında penaltini vurmaqdan imtina etməsi, sol dizindən zədələnməsi, komandanın onun üçün həddən artıq pul xərcləməsi Falcaonun da sezon sonunda Braziliyaya qayıtması ilə nəticələnir.
Demək olar ki, sezonun ən yaxşı heyətlərindən birinə sahib olan İnter isə o qədər yaxşı nəticələr əldə etmir və sonda 3-cü olur. Milan da eynilə qənaətbəxş çıxış etmir və sezonu 5-ci bitirir.
Gələk Çempion Hellas Veronaya. Bu hadisəni yalnız 2016-cı ildəki Leicester city çempionluğu ilə müqayisə eləmək olar. Belə nağıllar məncə bir də olmayacaq. Zatən Veronanın ilk və tək çempionluğudu. Bu "balaca" klubun çempionluğunda əsas rollar yayda transfer edilən alman Hans Peter briegel və danimarkalı preben elkjaer ilə birlikdə oyunun sistemini onların üzərinə quran baş məşqçi osvaldo Bagnoli olur. Qapıda da garella əfsanələr yaradır, amma sezon sonunda çempion olmaq üçün sağa sola pul xərcləyən (təbii ki, bunda siciliya mafiyasının da rolu böyükdür) Napoliyə keçir. Komandanın əsas qol maşını guiseppe Galderisi olur və ümumilikdə 11 qol vurur. Hellas verona ilk turda maradonalı Napolini 3-1 məğlub edir. Yuventusu ilk dövrədə 2-0, Romanı isə 1-0 la keçirlər. 2ci dövrədə isə hər ikisi ilə heç-heçə edirlər. İnter və milanla isə hər iki dövrədə matçlar heç-heçə bitir. Verona sezon boyunca sadəcə 2 dəfə məğlub olur. 15-ci turda avellinoya 2-1, 25-ci turda Torinoya 1-2. Ki Torino da bu sezonu əla keçirib sonda 2-ci olur. Ümumilikdə verona 30 oyuna (15 qələbə, 13 heç-heçə və 2 məğlubiyyət) 43 xal toplayır. 29 tur lider olurlar. Sadəcə 16-cı turda İnter 1 həftəlik lider olur. O dərəcədə əzmkar oynayırlar. Coppa Italiada isə 4/1-də İnterə uduzurlar. İnter yarımfinalda Milana, milan isə finalda Sampdoriaya məğlub olur.
Bir haşiyəyə də çıxmasam olmaz. Serie a tarixində məhz bu sezon bir ilk gerçəkləşir və bu sezondan sonra bir daha bunu etmirlər. Bura kimi hansı hakimin hansı oyunu idarə edəcəyi 3-5 gün qabaqcadan müəyyən olunurdu. Amma bu mövsüm məhz oyun günü püşk ilə hakimlər təyin edilir. Və Hellas verona çempion olur. Və bir daha bu üsul təkrarlanmır. Və verona kimi "balaca" komandalar bir daha çempion ola bilmir. İf you know, you know.
Son olaraq fantastik mövsümün ilk 5-liyi və bəzi səhnələr:

















+50809

avatar
Alternative rock və funk rock janrlarında olan los angeles originli qrup. Qurucu üzvləri anthony kiedis, flea , hilell slovak. Flea kiedis və sonraları hilell ilə ilk dəfə qarşılaşmalarını, uşaqlıq və yeniyetməliyi dövrlərini əhatə edən memuarında ilk görüşdə eşq və ömürlərinin axırına kimi fırlanacağı bir dostluq kimi qeyd edib. Flea özü də eşitməyənlər üçün dünyanın ən yaxşı bass gitaraçılarında biridi. Fear qrupunda olarkən aşırı sürətlə çalma stilinə funk elementi ilə birləşdirib, indilərdə ikonik hala gəlmiş stilini yaradıb. Hardcore punk ilə funk kimi janrın birləşməyindən yarandığını deyib özü bir neçə interviyuda.
Məşhur john frusciante isə qrupa 88 də hilell overdosdan öləndən sonra qoşular, hansı ki idealarından olan flea ilə çalmaq fürsətini tapır 17,18 yaşlarında. Elə bu aralarda qrupun indiki drummer i chad smith də qoşulur. Bu vaxtdan sonra qrupun səsində overall improvement hiss olunur. Mother's milk albomundan sonra bu dörtlünün ikinci cəhdi olan blood sugar sex magik qrupun ən yaxşı albomu idi, elə cə də funk janrında olan ən yaxşı bir neçə sayıla biləcək keyfiyyət də idi. Albomun documentary sə də var funky monks adlı, yutubda var. Documentary frusciantenin boş yapması ilə başlıyır, sonra kiedis albomu record elədikləri evin tarixi barədə danışır, jimi burda kimisə sikibmiş(deyəsən zarafat edir), bitlz ilk dəfə lsd albmış zad. Deyəsən arada mənim albomdan favorit trackim olan suck my kiss mahnısını çalırlar. Kiedisin bu vaxtlarını həqiqətən bəyənirəm, çox enerjik bir yerdən ifa edir, rap tərzi vokalı çox gözəl oturur rhcp sounduna, indilərdə və mənim kimi hamının tanımağa başladığı alternativ rock tərzində olan vokalı isə o qədər cəzb eləmir məni, hər nəqədr melodiya olaraq həmin illər olaraq vokalını inkişaf elətdirsə də.
Bu keçid deyəsən frusciantenin qrupdan ilk dəfə çıxmağı ilə əlaqəlidi(blood sugar sex magikdən sonra), sonra gələn albomlar ən məşhur olan californication hər nə qədər bəzi funk elementləri olsa da əsasən alternativ rock idi və böyük ekonomik uğur idi, bilmirəm bu keçidə görə fruscianteyə həmiş biraz qıcıq olmuşam, həm biraz öz solo işlərində art rock, alternativ rock tərzi musiqi ifa eləməyi ilə həm də sound olaraq ən ön planda gitara olduğunu görə ola bilər. Ancaq qrup olaraq ümumi verdikləri qərardır bunu qəbul eləməliyik. Məncə hər şey rick rubinin günahıdır, kiedis xiyarına under the bridgei in indiyə kimi yazdığı ən yaxşı mahnı olduğunu deməsəydi stadium arcadium albomunda 2 saat eyni düstur ilə qulağımızı sikməzdilər. Əslində həmin albom da və bu stildəki başqa albomları da gözəldir ancaq mən daha çox experimentation eləməylərini istəyərdim. Talant olaraq baxsaq super qrup saymaq olar hamısı öz instrumentində əfsanə sayıla bilər. Kiedisin funk vaxtlarında olan vokalını da bəyənirəm hətta. Qrupda onsuz flea və john pəltəydi normal oxuya bilən bir kiedis di. Zarafat oyana johnun back vocalı sağlamdı hətta kurt in lounge act mahnısını ifa eləmişdi haradasa belə səsi də yaxşıdır, pəltəkliyi itir oxuyanda. Sola işlərində də həmçinin yaxşıdır
https://youtu.be/CgR0eOOs1OY?si=I5JnCbmX9cEiwS_4

Qrupun bundan başqa ən bəyəndiyim tərəfi jimi hendrix fanları olmağıdır. Fleanın qolunda jimi tatosu var, johnun da bir iki canlı solo performansında açıq təsirləndiyini hiss eləmişdim bundan başqa inyerviyularında nə qədər böyük fanı olduğunu demişdi. Hətta bir neçə jimi hendrix mahnısı da ida ediblər, crosstown traffix, castle made of sand, little mis lover, fire men bilenlerdi.

+39399

avatar 1927-1989 ci illər arası fixed calendar adlı təqvimdən istifadə edən şirkət. təqvimin özəlliyi hər ayın 28 gün çəkməsi, hər ayda 4 həftə olması və 1 ildə 13 ay olması idi. artan günlər isə ilin sonuna əlavə edilirdi. təqvimdə hər ayın birinci günü bazar ikinci günü bazar ertəsi kimi davam edirdi. təqvimin ortaya çıxması isə 1894 cü ilə aid edilir. təqvim dəmir yollarında işləyən moses cotsworth adlı şəxsin adı ilə bağlıdır. 1920 ci illərə qədər dəmir yollarında iş planı hazırlanarkən aktiv şəkildə istifadə edilmişdi. kodak bu təqvimə yenidən ''diriltiyindən'' təqvimin adı kodakla birgə çəkilir.


+10234

Demək olar ki, dünyanın tamamına yayılmış, qlobal bir fenomen. İdman, ticarət, hətta siyasətə belə qarışmış vəziyyətdə.. əvvəllər ana axımı qırağından, bucağından dürtən hip hop Hal-hazırda ana axımın özülüdür. Təbii ki, bu hər zaman belə olmamışdır. Bu vəziyyətə gələnə qədər hip hop çox əziyyətlər çəkmişdir, hansı ki, hamısına toxunacağam.

Hip hop əslində bir üst başlıqdır. Bir kultdur və bu yaşam tərzinin əslində sıxışdırılmış adıdır. Bu kult özündə rap, graffity, breakdance və dj-liyi barındırır. Sonradan bura beat box da əlavə olundu.

Hip hop haqqında yaza bilmək üçün gedilməsi lazım olan yer, 1970-lərin amerikasıdır. New Yorkun şimal-şərqində yer alan bronx bölgəsi. Hər şeyin başlayacağı yer. O illərdə new yorkda bir disko çılğınlığı hökm sürməkdəydi. New yorkun bütün orta və üst təbəqə camaatı bu pop musiqisinə özünü qapdırmış vəziyyətdə idi. Bahalı maşınlar, bahalı, bər-bəzəkli geyimlər, bujiteriya, ləl-cəvahirat, sərxoş həyat tərzi..

Amma bütün bunlar baş verərkən bronx yanırdı.. Cənubi bronxun böyük hissəsi rəsmən bir savaş meydanına dönmüşdü. Xarabazarlığa çevrilmiş bu yerdə hər gün cinayət, oğurluq, polis tərəfindən öldürülən insanlar vardı.

Bu qədər təlatümdən və küncə sıxışdırılmış bu toplumdan mütləq nə isə çıxmalı idi. Hip hop.

New yorkun zənginləri özünü diskolarda yellədə dursun, bronxun küçə uşaqları fərqli bir şey axtarışında idilər. Və o axtardıqları şeyi yerli bir dj-in keçirdiyi partidə tapacaqdılar. İlk hip hop partisini verən şəxs. kool herc!




40-50 nəfərlik kiçik yerdə verilən bu partidə, sonradan hip hopun önəmli şəxsiyyətləri halına gələcək dj red alert, melo male, kurtis blow kimi şəxslər vardı. Herc bir inqilabçıydı. Rutinləşmiş, çürüyü çıxmış disko musiqisini rədd etdi, daha əvvəllər eşidilməmiş, görülməmiş radiolarda çalınan funk musiqiləri çalırdı.

Bəs, niyə hercə ilk hip hop partisini verən adam deyilirdi?

Çünki, bu parçaları çalarkən əlavə etdiyi özəl bir şey vardı. Parçalarda bütün drumların, bas drumların və s. Susduğu qısa bir an vardır. Qısa bir ara. Herc, bu araları tutub uzadırdı. Hercin bu kəşfi hip hopun doğuşu üçün çox önəmli bir nöqtə idi. Çünki herc bu formada çaldığı parçaların içərisində yeni bir parça yaradırdı və bu aralarda musiqinin ritminə uyğun şəkildə rəqs edən gənclər breakdance-ın təməllərini ortaya qoyduqlarının fərqində belə deyildi. Ki, breakdance sözünün mənası da buradan gəlir. İngiliscədən break- ara, dance- rəqs. Hercin musiqi aralarındakı ritmlərlə rəqs etdikləri üçün onlara, breakdancer adı verilmişdi. Və b-boyluq beləcə ortaya çıxmışdı.

Və herc beləcə həm hip hopun həm də b-boyların ortaya çıxmasına ilham qaynağı olmuşdu.

Hercin ilham verdiyi bir şəxs daha; africa bambaataa.



O dönəmdə bronxla çeteləşmiş qruplar arasında barış üçün mübarizə aparan birilərindən idi. Şiddətin dayandırılmasında önəmli rol oynadı. Toxum bir dəfə əkilmişdi və hip hop qarşısıalınmaz bir sürətlə cücərirdi. Hər keçən gün, graffityçilər və rap vokalistlərinin sayları artmağa başlamışdı. Herc bir qığılcım yaratmış, bambaataa isə bunun ətrafında bir toplum yaratmışdı. Amma hip hop hələ də yolun başındaydı. Hip hopun sənət ola bilməsi üçün hələ də əksik çox şey vardı. Qəsəbənin cənubunda yaşayan birisi bunu dəyişdirəcəkdi; grandmaster flash.




Bu gün gördüyümüz, əllərini cd-lərin üstündə hərəkət etdirən bütün dj-lər, bu hərəkəti kəşf edənin grandmaster flash olduğunu bilirlər(yəqin ki). Grandmaster flash texnika və texnologiyanı mükəmməl bir şəkildə birləşdirərək, işi bir üst səviyyəyə çıxardı. Flash bu gün belə bütün dj-lər arasında "pick-up tanrısı" olaraq anılmaqdadır.

Kool Herc, africa bambaataa və grandmaster flash. Müqəddəs üçlük tamamlanmış və hip hopun təməlləri artıq atılmışdı.

Amma bu gün hip hop deyildiyində, ağıla ilk gələn dj-lər deyil, rapçilər gəlir. Bəs bu nə vaxt başladı? Sözlərlə ritmlər necə görüşdü?

Əslində bu qaradərililərin ruhunda olan bir şey idi. Mikrofon əlində, qabağındakına və ya yan-yörəsindəkilərə havalı sözlər, atmacalar söyləmək və bunu bəzən qafiyəli şəkildə etmək, onsuz da etdikləri bir şey idi, amma bunu daha tərtibli bir şəkildə edən biri vardı. Bir radiospiker olan franky cracker radioyayınlarında rap deyər kimi etdiyi aparıcılıqla, onu dinləyən rapçi gənclər üçün, bir örnək oldu.

Bilinən anlamda rapi ilk kimin başlatdığını demək çox çətindir, amma bir çox qaynağa görə bu ad dj Hollywooddur. New york diskosundan çıxan bu adam, bir çoxlarına görə rapin ilk kralı idi. Amma bu öncül isimlər, şəxslər nə qədər önəmli olsalar da, ortalıqda hələ də bir rap albomu belə yox idi və hip hop sadəcə underground musiqi olaraq davam edirdi. Öncə amerikanı, sonra isə bütün dünyanı ələ keçirməsinə hələ çox var..


İlk albom fikrini gətirən isə, hip hopun çölündən biri olacaqdı. sylvia robinson.



Sylvia ilk hip hop albomu üçün, bronxdan hancki tapmışdı. Hanck rap lirikaları söyləyə bilən bir pizzaçı idi. Sylvia ona həyatını dəyişdirə biləcək bir təklif verdi.
"Dükanı bağla və rapini de"

Sylvia eyni zamanda iki nəfərlə də görüşdü, amma aralarında seçim etməyə zorlandığı üçün,  üçünü də birləşdirməyə qərar verdi və beləcə sugarhill gang yaranmış oldu.



Gang "rapper's delight" parçasını çıxardığında artıq böyük bir hit "gəlirəm, qapıdayam!" Demişdi. Mahnı bomba təsiri yaratmışdı və hər evdə, hər küçədə, hər maşında, hər taksidə oxuyurdu. Dillərdə dolaşan milli marş kimi artıq bir rap mahnısı var idi ortalıqda. Son dərəcə dəyərli, yeganə rap yazısı. Əlimizdə bir ədəd hit musiqi və bir ədəd rap plakı vardı. Hip hopun dünyaya yayılması üçün lazımlı zəmin yaranmışdı.

Amma rapçilər, daha doğrusu illərlə rap deyib amma heç bir plak, parça çıxarmayan gerçək rapçilər bu vəziyyətdən heç də xoşnut qalmamışdılar. Çünki insanlar bu qrupu rapi icad edən şəxslər olaraq tanımışdılar. Nə də olsa indiyə qədər eşitməmişdilər. Təxminən 7 ildir ki, undergroundda ilişib qalmış bu musiqi, sylvia robinson sayəsində dünyaya açıla bilmişdi. Hə, hip hop məşhur olmuşdu, amma onu yaradanlar tərəfindən deyil.. qrupun solisti hanck sözlərini açıqca grandmaster keyzz-dən oğurlayırdı...

Hər şəkildə rap dünyaya yayılmışdı və "rapper's delight"dan sonra hər kəs bu musiqini bacara biləcəyinə inanmışdı. Dünyanın müxtəlif yerlərindən, müxtəlif sərmayədarlar. Artıq bazar bu yönümdə idi. Rapçilər bunun əslində gəlib keçici bir həvəs olduğunu düşündülər. Bunun gələcəkdə irimiqyaslı bir "sənaye"yə dönüşə biləcəyi ağıllarına gəlmirdi.

Və artıq köhnə dj-lər, rapçilər, bu işi başladan şəxslər bronxdan ayrılıb, new yorka gəlməyə başladılar. Bu əsnada da, hip hopa digər musiqi janrlarından da girişlər edildi. Punk musicdən, rock musicdən bir çox sənətçi rap performansları sərgiləməyə çalışırdılar və bu insanlardan bəziləri sözlərində grandmaster flashin və hip hopun digər atalarının adlarını çəkincə, insanlarda bu şəxsiyyətlərə qarşı bir maraq oyanmağa başladı və beləcə onlar da ulduza çevrildi.

Amma o zamanlar rap sadəcə əyləncə məqsədli sadəcə partylərdə, şoularda deyilirdi. Sözlərdə heç bir məna, mesaj, siqnal yox idi. Deyə düşünərkən, grandmaster flash və onun qrupu, əslində hip hopun düz bir musiqi janrı olmadığını, çox anlamlı və möhtəşəm olduğunu vurğulamaq məqsədli, "the message" adlı parçanı ortaya qoydu. Bəli, artıq xəbər başlıqlarında idilər -*.


Spikerlər mahnı üçün, "şəhərin ghettosunun sərt marşı" ifadəsini işlətmişdilər.
Mahnı o qədər güclü idi ki, hip hopu sevməyənlər belə, qulaq qabartmış, tənqidçilərdən belə çox yüksək xallar almışdılar.(mahnının linkini qoyuram)

(youtube: )


10 ildən sonra hip hop artıq axtardığını tapmışdı. Sadəcə əyləncədən daha artıq bir şey idi. Siyasətdən belə güclü.. və artıq hip hopun qızıl dövrü başlamışdı.

İlk solo mc olaraq anılan kurtis blow, musiqi olmadan sadəcə rap edən run-dmc. Run-dmc ayrıca hip hopun, necə deyərlər, geyim tərzini də dəyişdirən ilk qrup oldu. Əvvəllər bahalı, caf-caflı, parıltılı geyimlər yerini sport, underground geyimə, adidas ayaqqabılara, kepkalara, kongol papaqlara buraxdı. Hətta iş o yerə çatdı ki, "adidas" satışların artdığını görərək,  run-dmc-dən "my adidas" adlı bir sifariş istədi.

Run-dmc;


kane gəldi, sözləri daha cool, bitiş cümlələrini daha vurucu etdi. rakeem gəldi və kane-ə rəqib oldu. Rakeem və generasiyaları işə flow deyilən şeyi qatdı. public enemy gəldi və iqtidarla savaşdı. Xalqın səsi oldu.. əzilənlərin səsi oldu..

Hip hop bir daha potensialını ortaya qoymuşdu. O bir güc idi. Sözlərdən ibarət bir silahdı.

Hip hop şübhəsiz ki, new yorkun şərqində yaranmışdı. New yorkun qərbində edilən şeyə isə hip hop demək gülünc idi. Sahildən 5 dəqiqəlik məsafədə yaşayan bu toplumun şikayət edəcək nəyi vardı ki? Sözlərin ağırlığı olmayınca, başqa bir şey ön plana çıxdı. Musiqi!

dr. Dre kimi dj-lər mc-lər olmadan konsertlər verirdi. Amma burada bir tərəfdən də gangsta rap yaranırdı. ice-t-in "6 in the morning" parçası, gangsta marşı olaraq qəbul edilirdi. Ardından n.w.a yarandı və "boys in the hood" mahnısını çıxartdı və bu gerçək gangsterlər tərəfindən yazılmış, gerçək gangster rapi idi.. hamımızın yaxşı bildiyi o "thug life" parçası belə bir "n.w.a" əsəri idi. Bu qrup və polis arasında o dərəcə bir gərginlik vardı ki, polis onların parçalarına qadağa qoyulması üçün əllərindən gələni edirdi. Hətta, detroitdə bir konsert zamanı, "n.w.a"-in ətrafı polislər tərəfindən sarılmışdı və o mahnını oxumamaq barəsində xəbərdarlıq edilmişdi.

Amma nə oldu? Qiyamət qopdu..
Polislər səhnəyə hücum etdilər və əsil çetenin, mafiyanın özləri olduğunu göstərdilər. Həddindən artıq şiddətə baş vuran bu polislər məhkəmədən günahsız olaraq çıxınca, ortalıq daha da qarışdı. Şəhər bir savaş meydanına döndü. Deyilənlərə görə, həmin los angeles üsyanı gangsta rapinə qarşı olan alğını yenidən düzənlədi.
N.w.a




Bunlar baş verərkən, dr. Dre öz studiyasında əlindən bir şeylər çıxarmağa çalışırdı. O gün orda "the chronic" adlı bir gangsta rapi albomu çıxacaqdı və otaqdakı adamlar, crut, robin Prince, hala snoopp dogg. Hip hop və rmb-in birləşməsi də bu dönəmə dayanır. low rider maşınlar və "ritmlə rəqs et" tərzi parçalar. Dr. Drenin bu yeni əl işi qərbi amerikada bir qar uçqunu kimi getdikcə böyüdü. Albom artıq pop musiqi albomlarından daha artıq satılırdı.

Kool hercin partisindən dr. Drenin dünyaya rap albomu satmasına qədər keçən 20 il ərzində çox şeylər yaşanmışdı. Amma alındı. Ana axım hip hopu tamamilə qəbul etdi. Hətta 80-lərdə parti musiqilərinin daha geniş yayıldığı miamidə belə hip hop daha məşhur olmağa başladıvə cənubstili deyilən rap ortaya çıxdı.

O dönəmdə, uncle luke adlı bir dj vardı. Tək məqsədi insanları əyləndirmək olan bu dj açıq hava konsertləri verərkən, sırf qaradərili olduğu üçün polislər tərəfindən ərazi basıldı və zorbalığa məruz qoyuldu. Daha sonra luke pul yığaraq öz məkanını satın aldı. Həmin dövrlər qaradərililərin öz işlərini qura bilmələrinin sadəcə xəyal olduğu bir dönəm idi. Luke isə işləri böyütdü və ilk dəfə olaraq luke skywalker adlı ilk musiqi studiyasını qurdu. İlk rəsmi imzanı da thug life groov qrupu ilə atdı. Luke, əsasən açıq-saçıq sözlərdən ibarət olan, səhnələrində qadınların daha ön planda olduğu, seksual təbiətli bir iş ortaya qoydu. Lukeun studiyası qaradərililərin sahib olduqları ən böyük markalardan biri oldu. Amma albomun populyarlığı artdıqca, problemlər də bərabərində gəldi. Cənubi florida bələdiyyəsi bu albomun həddindən artıq seksual xarakterli olduğu qərarında gəldi və albomu qadağan etdi. 10 iyul 1990-da luke və qrupu hadisənin üzərinə gedərək, albomun qadağasına rəğmən, valinin yaşadığı ərazidə konsert verdilər və qadağan olunmuş parçalarını oxudular. Bunu edərkən həbs ediləcəklərini bilirdilər və elə də oldu. İş böyüdü və televiziya kanallarına qədər gedib çıxdı. Məsələ irqçilik və ifadə azadlığı məsələsinə döndü. Çünki "thug life groov" seksual təbiətli parçalar çıxaran ilk qrup deyildi. Daha öncə də edilmişdi, amma edənlər ağdərili olduğu üçün hər hansı bir maneəyə məruz qalmamışdılar.

Luke üçün bu məhkəmə çox önəmli idi. Ümumiyyətlə dava federal bir xarakter almışdı və əgər luke və qrupu mübarizələrində məğlub olsaydılar, onlar daxil bütün qrupların bu tipli mahnıları qadağan ediləcək və bu bir əmsal təşkil ediləcəkdi. Luke məhkəməni qazandı və hip hop bir az daha gücləndi. Hazırda hip hop musiqisi edən hər kəs, bir baxımdan bunu lukea borcludur...

Luke musiqini qurtarmışdı, amma hələ də musiqinin hörmətə minməsi üçün, bassdan və götdən daha artığına ehtiyac vardı.

Digər tərəfdən körfəz bölgəsi də hip hopa bəzi simvolik şəxslət qatmışdı. Bir neçə gün əvvəl, postlarda paylaşılan mc hammer kimi bir əfsanə vermişdi körfəz və belə bir əfsanə hiti hip hop dünyasına qazandırdı.

(youtube: )


Hammer musiqidən əlavə, səhnə şouları ilə də könüllərdə taxt qurmuşdu. Parçaları həftələrlə musiqi listlərində birinci sıradan aşağı düşmürdü.

Və.. başqa bir əfsanə gəlib çıxdı.. 2pac!

Onunki başlı-başına bir hekayə olar, amma bu qədərini deyim, 2pac öz yolunu özü cızan, milyonlarla insana ilham qaynağı olan, sözlərində hər zaman deyəcək, anlatacaq bir şeyləri olan, daha öncə söylənməyənləri söyləyən bir əfsanə idi və musiqisini bu insanlığa miras olaraq buraxdı..

2pac sentyabr 1996-cı ildə, maşınına açılan atəş nəticəsində öldü və hip hop dünyası şoka uğradı. 2pacın ölümü ilə bağlı hadisələr əsl bir sirrlər dünyası olaraq qalmaqdadır. 2pac tərəfi onu vuranın biggie olduğunu düşünürdü. 2pacın ölümündən 3-4 ay sonra biggie 2pacın bölgəsinə gəldi və radioda reportaj verdi. İki tərəf arasındakı düşmənçiliyi bitirmək istəyirdi. Radioda sülh mesajı verdi və 2pacı vurduranın əsla özü olmadığını dedi. Amma biggie o gün 2pacla eyni yaşda, eyni şəkildə maşınının içində öldürüldü.. hip hopun iki nəhəngi olmaması gərəkən bir qan davasında əbədi susqunluğa uğradılar.

Daha sonra bir çox isim gəldi və kultu alıb öz çiyinlərində daha yüksəklərə daşıdı.

"Hip hop shop" adlı paltar Dükanında təşkil edilən freestyle müsabiqələrində ortaya çıxan və rap dünyasının təpəsinə qədər dırmaşan eminem, lil wayne, 50 cent, jay-z və başqaları...

+ 21 əjdaha! 2 maraqlı 11.05.2021-01:49, Derek

+10234 oxunma #327296 facebook twitter

+44461

avatar balloonfest'86 kimi də bilinən festival 1,5 milyon şar ilə guinnessin dünya rekordunu təzələsə də, ardınca baş verənlərdən sonra bir faciə olaraq adlandırıldı. united way of cleveland adlı şirkət dünya rekordunu təzələmək üçün abş-ın klivlend şəhərində böyük bir torun altına helium qazı ilə doldurulmuş şarlar buraxdı. günlərlə insanlar tərəfindən doldurulan şarların sayı milyon yarımı keçmişdi. şarların havaya buraxılacağı gün üçün yağış proqnozu verilmişdi. buna görə də şirkət şarların planlaşdırılan vaxtdan qabaq buraxılmasına qərar verdi və yağış başlamadan dünya rekordu qırıldı.

helium qazı ilə doldurulmuş şar sönənə qədər havada qalır. fəqət şarlar hələ havada olarkən proqnozlaşdırılan külək və yağış eri gölündən şəhərə doğru gəldi və soyuq hava cəbhəsində onlarla toqquşan şarlar bir anda yerə düşməyə başladı. növbəti günlərdə də şarların bir qisminin eri gölünün kanada sahillərində yerə düşdüyü bildirildi.

şarların yerə düşməsi nəticəsində quru və su yolları tutuldu, burke lakefront havalimanı yarım saat öz fəaliyyətini dayandırdı. həmin gün dənizə çıxan və bir müddət sonra ailələri tərəfindən itkin düşdüyü bildirilən iki balıqçının axtarışı da şarların yerə enməsi nəticəsində ləngidi və nəticədə axtarışlar dayandırıldı. bir neçə gün sonra balıqçıların nəşi sahilə çıxdı. balıqçılardan birinin xanımı bu festivalı təşkil edən şirkətə 3,2 milyon dollarlıq iş açsa da, daha sonra aralarında razılaşdılar.

bununla yanaşı ohayo ştatının medina əyalətində louise nowakowski adlı qadının otlaq sahəsinə düşən şarlar qadının ərəb atlarının qorxmasına və yaralanmasına səbəb oldu. louise də şirkətə 100 min dollarlıq dava açsa da, onlar da iş böyümədən öz aralarında razılaşdılar.

uzun müddət unudulmayan bu festival guinnessin rekordlar kitabının 1988-ci ildə çap olunmuş nüsxəsində "indiyə qədərki ən böyük kütləvi şar buraxılma hadisəsi" adını qazandı və rəsmi statistikaya görə şarların sayı 1,429,643 idi.




(youtube: )





» Son Entrylər «




#tsparticles { position: absolute; width: 100%; /* height: 100%; */ z-index: -1; }